nedeľa 14. mája 2006

Horúčka sobotňajšej noci

Sobota bola nudná a vstávanie nutné. Už o pol šiestej ráno som bol na nohách a do dvanástej som sa nezastavil. Brekeke! Popoludní som z povinností snáď-budúco-pracovných presedlal na povinnosti vyváracie a reálne-pracovné. Double brekeke!

Večer začal ostýchavo. Jasper sa chvíľu ondel, ale potom dorazil. S láskavým dovolením Pána sirupu (rozumej Nick) namiešala Pecosita brzdu a ja som z komory vytiahol hruškovicu (ročník 2004). Je dobrá na upaľovanie bacilov a rozviazanie jazyka.

O baciloch nič neviem, ale jazyky sa nám rozviazali. A veci sa začali vyjasňovať. Pucle (osobne dávam prednosť výslovnosti „pazl“, ktorá je však širokej verejnosti zo záhadných dôvodov zatiaľ neznáma) do seba zapadlo. A my tiež, hoci niektorí brzdili a iní zas nie.

Priznávam, som iný.

P.S.
Chlapi – či mám napísať radšej „kvetiny“, ako hovorieva Jasper (?) – na niečo sme zabudli... Ono to nie je len o tom, že musí byť sympatický, inteligentný, vtipný, verný a dobrý. Musí aj neuveriteľne priťahovať, a to v tých najnemožnejších situáciách. Ich meine HALLO! Keby tomu tak nebolo, tak už by sme dávno... Poviem to takto: sme sympatickí, inteligentní, vtipní, verní a dobrí.

18 komentárov:

Jasper povedal(a)...

Reedisko jedno, tu šetko vykecá! :D

A Nickovi ešte dlho do noci dáke niečo blikalo monitorové alebo tak... rozsvietilo sa, zhaslo, rozsvietilo sa, zhaslo... či to náhodú nebol Taken alebo čo... :D

A ten koniec: no mám to vôbec komentovať? ;)

Reed povedal(a)...

Jasper: takze suhlas?
btw, nickovi stale cosi blika. original Taken to nebol, lebo ten je u mna na polici (v hrnci), jedine ak by tak nejaky substitut...
on s tym notebookom aj spava! dnes rano som upratoval paplon (ako pekne si ho poukladal :D), pod ktorym si spal a nick vybehol z izby, oci ako stroffek (rozumej ziadne) a co myslis, kde som zahliadol jeho notebook? samozrejme na posteli :D

Jasper povedal(a)...

Že som ho pekne poukladal! Presne tak, ako ho ukladám na intráku, len ten ******* Čech mi to vždy dotentókuje nejak. Nechcem ani vedieť čo robí na mojej posteli keď tam nie som, boha! Šťastie, že ešte nemám žiadnu pleseň od neho!

Oné: súhlasím aj nie. Lebo niekedy, niekedy ľudia nepriťahujú na prvé pohľady a stretnutia. Teda: zo začiatku nepriťahujú vôbec. Ale po čase u niektorých ľudí sa to tak nejak vynásobí, čím hlbšie ho spoznávaš, tým viac sa zamiluvávaš (kokos, to je slovo). A podľa mňa, takíto chlapi stoja za to možno aj viac ako tí fešáčikovia priťahujúci na prvé pohľady. Ale - vieš ako to je: je to silne momentové, individuálne a náladové, subjektívne a závisiace od osoby a okolností... svet je nvyspytateľný a zaláskovania ešte viac asik. Kto by bol napr. povedal, že sa ocitnem u vás ešte včera večer, že? ;)

A nikdy nevieš či si on ten Taken nezálohoval alebo či si on nepoťahal z netu nahaté Štroffekove obrázky, keď sa na neho ráno nápadne podobal;)

Reed povedal(a)...

s one suhlasim teraz zase ja. pravdu recie tento JG.
zalohoval? ten sa nedoplati! idem mu vystavit fakturu...
a s tou plesnou - clovek si nikdy nie je uplne isty :))

Jasper povedal(a)...

Džejdží, hehe, to som si vybral meno, že?;)

Plesne mi nesugeruj, lebo ťa ovalím tou knihou, čo máte v poličke (že Pieseň o Bratislave, boha!??? :D Čech sa mi za chvíľku odsťahuje, takže pohodica pohoda, nebude smrad, nebude bordel... kým nedojde nový spolu... nie, len bývajúci.

Anonymný povedal(a)...

No chcel som tu niečo napísať, ale cítim sa tu ako voyeur, tak radšej idem preč :))
A ty Jasper, čo ty vypisuješ také litánie, šak to vydá za hotové články! :) A na ploku pritom ticho ako mucha.
Ty vole, hovorí sa vôbec, že ticho ako mucha? Nejaký som popletený.
Okrem toho však tiež sympatický, inteligentný, vtipný, verný a dobrý.

Tak zatiaľ :))

Reed povedal(a)...

vurdo: a zadany! :))) a nebud labut, ci vlastne voyeur, tu si vitany. och, ty mladez nasa, nositelka titulu c.p. :D

hroch povedal(a)...

to akoze ake myty tu o nickovi vytvarate? ja vam tu zahadu objasnim - a ty ma, nick, nezabi, ide tu o tvoju cest - on si vecer pozera babylon 5. na pokracovanie. lebo pri tom vzdy zaspi. a lebo som este nedodal w+g. tolko o zahadnom blikani. notebook blika, ale nick uz davno blika v krajine snov.

a co sa topicu tyka, tiez suhlasim s jasperom. podla mna su ti, do ktorych sa clovek nezalaskuje na prvy pohlad, mozno este vzacnejsi. hovorim zo skusenosti, pani...

mimochodom, reed, kedy budes vediet, ako dopadli povinnosti moznobuducopracovne? a dozvie sa to aj uzsi okruh verejnosti alebo to budem musiet vytiahnut z nicka? :)

Pecosita povedal(a)...

no, som rada, ze si ma spomenul aspon tak,ze som brzda..teda robila brzdu ;)
one, one...totok...ano, suhlas s hrosikom a JG, ja soms a na prvy pohlad len niekolkokrat totok,a vzdy to dopadlo zle. takze neone a tak ;) ved viete....

rano bola joga squellaaaaaa...mali ste ist so mnou pusinky, tieklo zo mna ako zo spongie...neviem, ci to bolo hruskovicou, alebo hicom.

hroch povedal(a)...

sita, zo mna tieklo na squashi, kde som kamarata rozdrvil 4:2 (prepacte, musel som sa pochvalit). len neviem, ci to bolo tym sportom alebo tym neuveritelnym hicom v hale... :))

Nick povedal(a)...

Bohaca, k neuvereniu :) Ale zase som pozeral cast babylonu a nezaspal som? a tak potom pravdaze notebook frcal az kyms a nevybila bateria ;) to je standardne nickovo zaspavanie :) takze nebolo to taken, zase si tu nepredstavujte co si chcete predstavovat :)))

Nick povedal(a)...

A mimochodom hrosiku, neuveris aky som zniceny z tych korculi.. vcera som sa ledva hybal, no dnes uz to je lepsie, dal som rozcvicku s vysavacom :))

Nabuduce bude tempo vyssie! :))

Reed povedal(a)...

nick: s vysavacom? au!
hroch: jasne, ze dam vediet. nick zase taral? ten nepovie, iba co nevie...

Nick povedal(a)...

Co si si zase Reed predstavil :) ts ts :)) .. a netusim ako si dosiel na to ze by som taral :)) ja?? pche!!

hroch povedal(a)...

reed, netaral, chvalil ta. a ja drzim palec. inac, nick nekeca, ved som ho prehnal peknych skoro 50 kilometrov. nabuduce dame zas a vezmeme aj teba, ak stes :)

Reed povedal(a)...

hroch: jasne. bolacka sa zahoji dovtedy. pojdem rad.
chvalil? on? neverim! nerucaj mi moje dogmy :))

hroch povedal(a)...

no okej, tak nechvalil :)

Jasper povedal(a)...

Ach, deti;)

Oné... vo Viedni je dnes super pekne... le to som vám scel povedať... idem teraz odpisovať na ten zástup mailov, čo som nestihol na dovolenke. Ufff!