sobota 27. mája 2006

Čo nám týždeň priniesol, bocian našťastie nič

  • Narodeninovú párty jednej spoločnej známej v homo bare. No fuj, boli tam ho ho homosexuáli! Ale dobre bolo. Tam bola posledne videná sýkorka menom Matúš. Chcem číslo!
  • V Eláme sme dali oldies párty. To sa nám dievenky opili. A ja tuším tiež, toľko vodiek s krídlami som ešte nemal. A ešte som tam aj bývalého stretol, aby sa nezabudlo.
  • Že vraj chytil som maďarská prízvuk. Úplne ma to prekvapkalo. Ja a maďarský.
  • Pecosita dostala neskorší narodeninový darček od frajera, hádajme čo. Sú to dve slová. Jedno má dačo s Venušou a druhé dačo s guľôčkami.
  • Jednu svadbu v Rakúsku. Strašne dobrá sýkorka tam bola, ach jaj. Snáď nebudem mať na fotkách otvorené ústa.
  • Reed sa nám zakukal do násťročnej sýkorky. Ako Jasper povedal, vitaj v Nickovom svete. Veľmi smiešne Jasper!
  • Charlie nám málo spala, no to je u nej normálne. Kiežby mi stačilo v priemere štyri až päť hodín spánku denne.
  • Zmenil som dočasne pracovisko. A tak som u jedného nemenovaného mobilného operátora za debila.
  • Inak bol týždeň blbec. Až na pár spravených skúšok nežnejšej časti našej štvorky. Nie, ja som nespravil ešte ani jednu a Reed už doštudoval. Naozaj myslím holky.
  • A nakoniec týždňa musel dôchodca nášho pána učiteľa upozorniť na zákaz konzumácie jedla v električke. Ďakujeme, už mu to ozaj musel niekto povedať.

10 komentárov:

Jasper povedal(a)...

Posledná je najlepšia... poznámka :D

Práve som volal s Reedom... a nemohol rozprávať, lebo je u kaderníčky, že on sa musí sústrediť či čo... chudák, stále nevie, že nemá špeciálne schopnosti a tými nožničkami v skutočnosti hýbe pani kaderníčka...

Tak som mu povedal, že nerozprávaj, aby ti vlasy do papuĺky nenapadali;)

A ináč, týždeň to bol zvláštny, nie?

Nick povedal(a)...

Tyzden nanajvys zvlastny, ale co uz :) prezili sme .. nasledujuci bude horsi .. aspon u mna, taky zlomovy, ale o tom nabuduce ci lajv ;)

Anonymný povedal(a)...

dobrý týždeň :)
ale vodka s krídlami je seehr dendžerous
a právo na maďarský prízvuk si nárokujem JA !!!
a reedka sa potom povypytujem na tú sýkorku .. už som zvedavý

hroch povedal(a)...

zlomovy nezlomovy, nenechaj sa zlomit zlomovymi tyzdnami. zlomime to v stredu, uz tesim cely...

mimochodom jasper, neodpisujes na mejly. aspon ich citas? lebo sa vyzaduje tvoja akcia/rozhodnutie :)

Pecosita povedal(a)...

mily hroch, si tu sukromne zalzitosti vybavujes? ;)))

ej veru tyzden riadne divny...a to nick enspomenul poar inych veci, ktore asi spomeniem ja v suhrne numero dos :))

hroch povedal(a)...

odpust, pecosita najdrahsia... ale ked on sa mi tu tak pripomenul :)

Pecosita povedal(a)...

no,z e si to ty, tak odpustim ;))) inemu by som e e

Reed povedal(a)...

hele, hele. som ani nevedel, ze som mal taky plodny tyzden... ano, dochodca sa predral cez polku elektricky, aby mi do uska zasepkal, ze v mhd je zakazana konzumacia. bolo kratko pred 13tou a ja som bol este neprebudeny. ranajky boli nutnost a spaldovy chlieb bordel nenarobi. no, poviem rovno, nie ze by ma to skrelo, ale patricne ma to nasralo :))
nevytahujte tu moje nastrocne vzplanutia. a zda sa ze vobec nema "-nast" ;) mozno este zazijem 'Jasperovo prekvapenie' - to bude uz pomaly ustalene slovne spojenie :D
hrosiku, na stredu tesim ako malyyyyyy. ale neuveritelne ukrutne!
nuz, veru, zda sa, ze action is required. ak niekto poznate JP, dajte vediet, na ktorom brehu rieky lovi :))

Pecosita povedal(a)...

v stredu mate sviatok, nie? ;))deticky

Pecosita povedal(a)...

to je vo stvrtok, hmm :D