utorok 20. júna 2006

Psycholak

Keď som bol malý (náročky nepíšem „decko“, lebo to som asi ešte stále), tak sme s chalošmi zvykli stanovať u nás na záhrade.
Pretože nás vždy uprostred noci vyhnal vlastný strach z hororových príbehov, ktoré sme si rozprávali, nikdy sme v tom stane nevydržali do rána.

Okrem hrôzostrašných príhod bol najväčším strašiakom tzv. ucholak.

Včera Charlie jedného zabila v kuchyni papučou. Neviem presne, kde sa na treťom poschodí vzal – a radšej po tom ani nebudem pátrať. Dôležité je, že mi pripomenul, ako sme si s chalanmi pchali vatu do uší s cieľom predísť tomu, aby nám ucholak svojimi drobnými klieštikmi prestrihol ušný bubienok.

Teraz som už vraj veľký, no občas si želám, aby prišiel ucholak. Niektoré veci sa človeka jednoducho dotknú alebo ho vyhodia z koľaje ako električku na nábreží. Bol som vyhodený z koľaje. Nemyslel som, že sa mi stane, aby ma nejaký chlap vyhodil z koľaje...

A tak namiesto ucholaka prišiel psycholak. A ako ho ja len neznášam! Votrie sa do mňa v tom najhoršom momente a rýpe, rýpe, rýpe...

Chvalabohu :)



p.s.
Len, aby sa nezabudlo... Toto nie je o JP.
„Who the fuck is JP?“

27 komentárov:

hroch povedal(a)...

moja sestra ma dodnes hystericke zachvaty z ucholakov. psycholak mi znamy nie je. to je zver interny alebo externy? a who the fuck is JP?

Reed povedal(a)...

lieciaci sa hrosiku: JP is no-one from the past :)) a shadow we do not desire to speak of

stvorkaci: toto moc nerieste, lebo... kedze som sa rozhodol pisat uz len sem, tak sem pojde vsetko. a hoci vas milujem a som nekonecne rad, ze sme takto pospolu, tak predsa... musime mat aj cosi vlastne, tajne, zahrabane v nas, co si nechavame pre seba. inak by sme skoncili ako "giboni plus dva" :))

hroch povedal(a)...

ale neodpovedal si mi na otazku. ci je psycholak vnutorna alebo vonkajsia osoba. ci sa prezentuje fyzicky, lebo to ma zaujima. moji psycholaci su totiz vsetci telefinicki.

Reed povedal(a)...

psycholak je vytvor osoby, ktoru suzuje. prvotny impulz prichadza z vonkajsieho sveta a dalej sa formuje vo vnutri postihnutej osoby :)

Nick povedal(a)...

Sak jasne .. aj ked sme urcite trochu zvedavi :) ale len trochu ;)

Kazdopadne som uz vravel tu prihodu, ako som spoza ucha vybral raz ucholaka .. nie? tak teraz vravim :)

Reed povedal(a)...

mam napisat, ze si to vravel? alebo nie? v kuchyni. VRAVEL

Jasper povedal(a)...

Neeeeeeeeeeeeeee, ucholak neeee!

... ja som sa vždy bál. A potom mi profesor bioly vysvetlil, že to je len babská poviedačka. A potom som sa bál aj tak.

Reed povedal(a)...

dee, presne. aj ja so bojim aj tak ;)

Pecosita povedal(a)...

ja neviem o com a ani ma to nezaujima :P

3/4 povedal(a)...

Who fucks JP?
;)

Reed povedal(a)...

cosita rulez :)
3/4: dunno know, dunno care :))

Jasper povedal(a)...

Dunno know, dunno care?
hehehehahaha
vjéš, čo si ty vôbec napísal?;)

Reed... si zopakuj tu angličtinu a gramatiku anglického slangu :D

Charlotte povedal(a)...

ok, tak sa posnazim nebyt zvedava, ale nerucim za seba :)

my sme toho tvora volali ouchar a napriek tomu, ze som uz stara koza, bojim sa. sak aj toho v kuchyni som zabila v zachvate sialenstva :)

Terra povedal(a)...

a ono to nehryzie fakt???

Reed povedal(a)...

dee: ja viem presne. dunno = don't know, jestli se nepletu. toto je taky ulet, ktory pouzivame v "zborovni" :))
medenka: fakt, nehryzie. len skus sa zbavit fixnej predstavy! nemozne...

Stephen Woolf povedal(a)...

sakra, ja nechápem takmer ani slovo z toho psychošsko-uchového textu. bueee ...

3/4 povedal(a)...

a musis?

Reed povedal(a)...

stephen: co beriem ako poklonu :D (nehladaj symboly, len citaj)

Sly Boots povedal(a)...

ako clovek so silnou fobiou z hmyzu (co uz ste niektori mohli spozorovat pri mojej interakcii s molou) som nesmierne znechuteny. preto teraz odchadzam z tejto stranky a vratim sa az ked ma niekto upovedomi, ze je tu napisane nieco nove a ten obrazok toho nechutneho tvora sa nezobrazuje hned na uvode stranky. :))

3/4 povedal(a)...

sly: a ako mozes zit s tymi "bugmi" v pocitacoch?;-)

Anonymný povedal(a)...

reed, zlato, bojim sa oboch...

Anonymný povedal(a)...

najlepsie je sa zobudit a najst takeho ucholaka (my sme ich ako deti volali klestiari) v zazipsovanom spacaku- to je este len jacanie a zvrtanie sa.
reed- zarucujes, ze je neskodny?

Reed povedal(a)...

tweety: ale dnes tu uz nikto za nic neruci :))

Anonymný povedal(a)...

Reed, vies ze viem, viem, ze vies a vieme obaja, kazdopadne som zvedava, ako dopadneme obaja. Drz sa. MiCa

casopriestor povedal(a)...

no fuj ze ucholaky. mne sa raz v knihe omylom zabudnutej po dlhsiu dobu v zahrade vylisovali 3 ucholaky. fuj.

Reed povedal(a)...

casopriestor: vies, aka to musi byt dobrota :))

Reed povedal(a)...

kvietka: nelezu. jedine tak na nervy :)