sobota 23. decembra 2006

Tutkanie

Vianočná depka ma ani tento rok neminula. Ani len teraz, keď to vonku vyzerá skôr na marec mi nedala pokoj. Nechápem, aký používa navigačný systém, ale asi to bude kvalitka. Tak sa snažím myslieť na niečo veselé, nech ide tetka depka do paže. Na um mi prišla historka, ktorú mi hovoril spolužiak Lukáš.

Na jednom nemenovanom intráku majú takého uja údržbára, ktorý je síce sympoš, ale má výraznú rečovú vadu. Minulý týždeň obiehal izby a kontroloval postele. Prišiel k Lukášovej, zistil, že je dosť takpovediac statočne rozlámaná a hovorí:
"Tak toto fom efte nevideu. Takúto uozuámanú posteu. To máš f toho, fe touko tutkáf."

Tak vám všetkým prajem príjemné sviatky, a tým, ktorí majú s kým želám:

Šťastné a veselé tutkanie ;).



(ten obrázok s tutkaním nemá nič spoločné, ale mám rada macka Pú)

13 komentárov:

hroch povedal(a)...

tutkanim k svetovemu mieru! stastne a vesele :)

Nick povedal(a)...

tutk :)

Stephen Woolf povedal(a)...

hroch, ale keď sa uplatní genetické pravidlo "každý s každým," tak nebude mier

Anonymný povedal(a)...

..chechtam sa! :)..inak stastne a vesele!

April povedal(a)...

Milujem Macka Pu! :)
To je moj tajny domaci prostriedok ako sa vyhrabavat z depriesie ci zurivosti. Pustim si 1-2 diely na DVD a hned som kludnejsia ;)
Tak aj tebe stastne a vesele ...
(Na bodky doplnte vami pozadovane slovo) ;P

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

pecosita:o) šťastné a veselé po sto prvý raz:o)

Anonymný povedal(a)...

tutkanie? vianoce? macko Pu? kua a co konzum, nakupovanie a vymetanie hypermarketov? nejaki ste vsetci rozsladeni :)

Anonymný povedal(a)...

tutkanie? vianoce? macko Pu? kua a co konzum, nakupovanie a vymetanie hypermarketov? nejaki ste vsetci rozsladeni :)

Anonymný povedal(a)...

a preco dvakrat ha?

germa povedal(a)...

xixi, moja teta mala presne tuto istu recovu vadu - a tak nepretutkajme si dalsi rok:)

Ranya Dilah povedal(a)...

Pec, depka nema co robit v zivote takej baby, ako si ty...tak stastne a vesele zelam..:))

pluto povedal(a)...

pecositka pekne posviatky ti zelam lebo aj po sviatkoch sa mame mat pekne :) a ja som sviatky nestihol :) tak macko pu miesto tutkania? rovnocenna nahrada? :))

lizardik povedal(a)...

cau pec, podľa mňa by si mala pekne tu depku potutkat a rychlo si zaobstarat niekoho na novoročne tutkanie :-D, pretoze ako na novy rok tak po cely rok, ci nie
a mimochodom nesuhlasim s germou: "Pretutkajme (si) cely rok" :-D xixxi