utorok 5. decembra 2006

Zvedavá volebná komisia

Bol som si splniť svoju občiansku nepovinnosť a radosť zároveň, keďže ženská časť F4 to úplne zanedbala. Bol som voliť. Osem krúžkov, hotovo. Vyzerá to jednoducho, ale to človek musí prejsť volebnou komisiou. Teraz to trochu znie, ako keby som šiel cez dáku komisiu k pripusteniu k možnému šlachtenému chovu. Ale volebná je tiež veľmi náročná.

Sedelo ich tam zo päť. Aspoň toľko som na jednej ruke narátal. Blbé by bolo, ak by som ich na tej jednej narátal šesť. Takže asi päť členov volebnej na mňa uprelo zrak, a snažili sa identifikovať Nicka, teda mňa. Podarilo sa. Prvá teta ma na zozname našla, druhá zatiaľ nie. Prvá teta sa spýtala: „Tak máš už chlapca?“

Vyvalil som okále, že čo do riti sa to pýta. Nechápavo a s rozpakmi som sa usmial (to radšej nebudem opisovať tváre mojich rodičov) a bez slov som ostal stáť. Cítil som tento krát ako pred maturitnou komisiou po vytiahnutí otázky číslo 23, Ján Kostra. Čiže nechápavo a s otvorenými ústami.

V tom sa ozvala druhá teta: „Už ho mám!“

Som naozaj rád, že sa zhovárali medzi sebou. A som ešte radšej, že ma prvá teta našla skôr, ako som do toho zase niečo „veľmi vtipné“ stihol povedať.

11 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Hynú i naši, hynú, ale sťa víťazi.
Žiadna teta zvuk bôľu z úst im nevyrazí,
vďačne lejú vernú krv po volebnom poli:
oj, veď padnúť za lásku - oj veď to nebolí.

Nick povedal(a)...

Ty do prdele, vsetci ake basnicke crevo .. a ja len slepe mam :)

hroch povedal(a)...

nick, skoro som odpadol od napatia. ina psychodrama...

merien povedal(a)...

pekne poucenie...never vlastnym usiam :-))

Nick povedal(a)...

Hroch .. ty si odpadol, ale ja som sa vtedy skoro pos... :)

Nick povedal(a)...

nael > skor nastastie :)) to by bolo v dedine :)

Merien, a comu uz potom verit?

Do kelu, zase nejde ten skvely freehostingovy server ...

Anonymný povedal(a)...

Nejako mi to asociuje "Sportaku, mas uz chlapa?"

Ranya Dilah povedal(a)...

to bolo krasne....skoro ako dnes o lesbickych kradoskach v Tescu...:) sme sa pobavili..kto nechape, nicky vysvetli....:)

Nick povedal(a)...

Ale som posielal taky vtip o takych podvodnickach co sa chcu zviest autom a ked ich vezmes tak jedna ta pocas jazdy vyfajci a druha ukradne penazenku .. a ze tak mi ju ukradli minuly tyzden v utorok, stredu a piatok ... ha ha

A potom mi taky vtipalkovia ako ranya a karaska pisu, ze akurat tebe, neverim a podobne :)

Nepochopeny :)

Reed povedal(a)...

a mas? toho chlapca, myslim. lebo ta druha teta ho ma :))

Nick povedal(a)...

Ale hej, to mam :)