štvrtok 28. februára 2008

Hádanka

Minule som písala o tom, aký je Iggy romantik, a že našej Mo kupuje každý týždeň ruže. Včera mali výmesačie (inak fakt fasa slovo, vážne). Čakali sme romantiku najväčšiu, ale Mo od neho tento krát dostala toto:
Iggy mi túto vecičku ukázal s tým, že jemne brnkal do tej guľôčky, čo je hore, ehm. Nech na to pozerám ako chcem, tak moja predstavivosť v tomto výtvore vidí ehm...no, nebudem ovplyvňovať a týmto vyhlasujem ďalšiu súťaž. Táto sa volá: "Hádajte, čo je na obrázku?"

16 komentárov:

Nick povedal(a)...

Tak ale ja vazne netusim :D

Pecosita povedal(a)...

nickie: ze ma to neprekvapuje ;)

Lev bez hrivy povedal(a)...

Zeby prieduch z listu pod mikroskopom, ktory okrem zvacsovania aj meni farby zo zelenej toniny do cervenej?

Ale nie, ja viem, ze to je vytvarovany balonik :-)

April povedal(a)...

Podla mna je to balon. Resp. dva balony.
Som dost kreativna? :)

Lev bez hrivy povedal(a)...

A ja aj viem, kto ho tak vytvaroval. Maska.

Anonymný povedal(a)...

Podla mna je to pica, ale tym darcekom ju takto asi oznacit nechcel. ;-)

Jasper povedal(a)...

Ale keby si tú vagínu správne stlačila, bolo by z nej srdce...

;)

Nick povedal(a)...

Vagina, kde som to len pocul .. hmm ..

Preboha .... Jasper, trikrat sa prezehnat!

Reed povedal(a)...

take som v zivote nevidel. tak takto nejako vyzera ta bajna vagina? :O no, teda, nic moc. na to, co mam ja, by stacil jeden balonik, ehm, vlastne balon. nechcem tym povedat, ze by to bolo lacnejsie, ale... proste... gulocky si mozte odpustit :))

Pecosita povedal(a)...

lev, april- bingo!!! balony :))

majolienka: Mo prisla rano za mnou, jej obrokse hnede oci na mna tak smutne pozreli a vravi: "Pecka, Iggy mi dal vaginu." ale ty si to pomenovala tusim este trefnejsie :)

Pecosita povedal(a)...

Jasper: pocuj, ty si bol s Iggym, ked to tvoril? lebo to vraj bola povodna idea :) teda srdce, nie stlacena vagina :D

Nick: ty sa vies prezehnat???

reed: no, ono Mo dostala aj taky dlhy balon s vela gulickami pri koreni...ehm. ale to som radsej nedavala sem, lebo...by som mohla sposobit traumy nebyvalych rozmerov ;)

Anonymný povedal(a)...

na obrazku su dve jaternice co vyzeraju ako <>... [Rmrz]

Jasper povedal(a)...

... ale aký nálado-dvíhač toto ;)

Lev bez hrivy povedal(a)...

Nuz, Jasper, povedal by som, ze niektorym to v reali dviha nielen naladu, ale aj organ. Podaktorym aj nie zaludok. :-)

swarovski povedal(a)...

podla mna je to pusa z balonkov...

len si to odfotila zo zlej strany. takto to ozaj vyzera ako p<>a

:D

FanaticGay povedal(a)...

a zasa neskor. Je to balon vytvarovany do jedneho paru parkov. Asi kuracich.