utorok 24. marca 2009

Re: RSVP

Mili Reed a Nick,

tazko sa mi v navale emocii a dojatia, ktore citim este stale, veru, uz 5 ci 6 dni od odoslania Vasej pozvánky, nuz veru tazko sa mi hladaju slova....

Bude to mozno zniet smiesne,....mozno az pateticky, ale ja som skutocne stastna ze ste si na mna spomenuli a ze som medzi tou skutocne malou hrstkou pozvanych, ved ja sa citim ako keby som uz mala byt v Smotanke....a citim, ze titul MM, ktory mi ukradla ta slapka Marianna Durianova, opatovne ziskam...a zase budem pit vodku Stokurjev a len sa smiat a smiat a smiat...!

ale naozaj sa uprimne tesim do Vasho bytiku, ktory NIE JE mezonetom a je niekde mimo zmapovanej oblasti, ale aspon budem moct zas raz vsetkych obstastnovat svojou pritomnostou, bez prehanania, mna to skutocne tesi, rozdavat usmevy a autogramy skaredym luzrom, tym co to dotiahli akurat na ranne vstavanie do prace, vikendove naplnanie chladnicky, platenie hypoteky, a kupu auta s 1,5 litrovym motorom.... ja som vsak zostala sama sebou a beriem to so svojim prirodzenym zmyslom pre humor :)))))

trosku mi nejde do hlavy, ako je mozne na KRUHOVOM objazde ist rovno, ved z geometrie som mala jednicku, ale zas to bolo na dedinskej zakladke, tak asi nas tam ojebali....nevadi :) kedze zijem na slovensku, viem, ze VSETKO je mozne.

a este mi nejde do hlavy, ze pri panenke Marii urcite treba odbocit vlavo...ja totizto ziadnu panenku mariu nepoznam, teda neviem o tom, ze by mi vo Vasom bydlisku stavali sochu, ale ako pisem v prechadzajucom odseku - mozne je VSETKO!!!

no a uz dost bolo vtipnosti, hadam sa nad Vami zlutujem a dojdem!

Maria

PS: MM znamena milionarsky matrac, ak by ste neboli v obraze


(Zverejnené s láskavým dovolením autorky)

4 komentáre:

Pecosita povedal(a)...

aj my dojdeme, ale nie som taka vtipna ako Mary :(

-- kamikatze -- povedal(a)...

caute F4 :) len som Vas chcela pozdravit :)

lota povedal(a)...

Akože nie Na Slovensku ale v našom meste milovanom je všetko možné...Píšem pod rúškou tajomstva, aby sa Vám tam nenahrnuli davy, priatelia. Ak by však niekto vyvinul záujem, rada ho cez kruháč prevediem a urobím Vám vrátničku.-)

FanaticGay povedal(a)...

Tak my len ze blahozelaaame :) A je aj k comu.