pondelok 6. marca 2006

Záchod

Konečne sme sa ukázali ako chlapi do voza aj do koča. Problém navonok jednoduchý. Tečie záchod. No hej no, a čo s tým? O druhej v noci sa nám opraviť nič nepodarilo, a tak sme sa zhodli, že ráno je múdrejšie s raňajkami. Vlastne večera. Doplietlo ma to. Tak aj bolo.

Ráno sme obliekli montérky (túto časť reality trocha prikresľujem), zobrali náradie a šup sa do práce. Po krátkej telefónnej inštruktáži s mojim tatkom sme sa do toho pustili. Ja s Reedom, aby bolo jasné. Teraz odborný postup, ako na to, keď sa niečo podobné stane aj vám.

Vyberiete membránu s ihlou. Nájdete ju ľahko, nám sa to podarilo po asi pol hodine. Vyčistíte, zmyjete nečistoty. Avšak pozor, aby vás membrána nezaskočila tak, ako Reeda. Po stlačení vystrekne. To bolo prehovárania, aby mi ju dal. Ako u debilov. Toto všetko nasadíte na pôvodné miesto. A Je to. Tu tu tudududu tututúú.

11 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

po pol hodine? no jasne, lebo ja som sa zapojil az po tvojich 25 minutach neuspesneho hladania :)
ale klobuk dole, nick dosiel na to, ako sa odsrobuje hadica s privodom vody do nadoby hajzlovej misy :)))))

Anonymný povedal(a)...

Tak a to som mohol vediet, ze si Reed bude vsetko privlastnovat, aj vyriesenie tohoto naramneho muzskeho problemu :) Ha, a tu hadicu nasla Charlie ;))

ostrovanka povedal(a)...

podla mna ste uplne ale uplne genialni, mne ked mal prist jeden manik opravovat zachod a v telefone sa ma dopredu spytal na 11 odbornych terminov, opravu som odvolala so slovami, ze si najskor urobim rekvalifikacny kurz na udrzbu hajzlov, aby som rozumela, na co sa ma pyta a potom... ho uz nemusim volat...

Anonymný povedal(a)...

Ostrovanka, tak nabuduce vies, ze mas volat hejrupakov z fantastickej stvorky ;) vlastne chlapov som myslel...

Anonymný povedal(a)...

ked nam nedavno instalovali nove wecko, rozhodli sme sa bachnut po vacku a kupili sme nan dosku vyssieho levelu, antibakterialnu, s primesou striebra.
preslo len par dni, moj drahy manzel sa na nu postavil (ozaj, preco sa vobec staval na dosku?!) a ona puk! praskla, defka!
chlapi maju furt nejaky problem s weckom :)

Anonymný povedal(a)...

Od kedy mame nove vecko my, menili sme tu splachovaciu blbost uz 3x. A stale tece, uz asi pol roka. Riesime to tak, ze vypneme hlavny privod vody a o chvilu opat pustime. Tu tu tudududu tututúú:-)!

Pecosita povedal(a)...

tuska, oni to urobili tiez a ja som rano bola v soky, ze kua, preco nejde splachnut...strasneeee

Anonymný povedal(a)...

nicky: reed si privlastnuje vyriesenie naramneho muzskeho problemu, lebo je muzny... :)))
btw, uz zase tece, no je naladava ta nasa misa - tece, len ked sa jej zakce. asi ma ten nas hajzel svoje dni.

Anonymný povedal(a)...

ostrovanka: rekvalifikacia? ty budes hajzel baba?
no, udrzba hajzlov - tych sa najde. myslim tych hajzlov...

Anonymný povedal(a)...

To sa zda, ze ste na uplne inom leveli, ako ja. Mne ked zacne pretekat WC, tak to zvycajne riesim vymenou komplet toho kusa, co to ma na svedomi. Oprava v mojom pripade zabrala len raz, raz som sa statocne ostriekal, raz som to uplne pokazil a tak mi pripada efektivnejsie to rovno vymenit cele. :-{)))

Anonymný povedal(a)...

Berte si priklad od profika:
http://mojito.motime.com/post/
527347/Moj+zachod+je+hajzel
:-))