štvrtok 11. mája 2006

Štence


Štence sú malé.
Vidím.

Štence sú nevinné.
Dúfam.

Štence sú hlučné.
Nesmierne!

Sobota ráno. Po fláme. Budím(e) sa už o pol ôsmej za rytmického zvuku škrípajúcej hojdačky. Kde sú tie časy, keď rodičia strčili štence pred telku a štencom do ruky fungl nový ovládač? Nová doba! Štence sú na čerstvom vzduchu od prvého kohútieho kikiríík.

Streda popoludní. Snažím sa pracovať. Vonku zase revú štence. Nájde sa snáď nejaký svedomitý rodič, ktorý im vysvetlí, že keď jačia, akoby ich drali z kože, odráža sa nimi vydaný vreskot od stien okolo stojacich domov?

Na(ne)šťastie, nie som svedomitý rodič a tiež si myslím, že štence by horeuvedenému vysvetleniu porozumeli asi ako textu piesne od Björk. Volím prístup v štýle, ktorý je štencom blízky – hodný päťdesiatich centov: „Kurva, držte huby!“

(A nabudúce... keď budem z tretieho poschodia štence verbálne vychovávať, otvorím si okno, aby ma lepšie počuli. Sľubujem!)

22 komentárov:

Vaso povedal(a)...

Mamiiiiii.... ujooooo naaadaaaaavaaaaaaaa... :))) Sa povieeeeeee... :)

germa povedal(a)...

Reed a to ešte nie si ani dôchodca!
Do you myslíš, že tie decká nesú za toto vinu?

Pecosita povedal(a)...

hehe nie germa, vinu za to nesie fakt, ze nemame plastove okna ;))) aj ked, to by sme sa asi zadusili..ale nevadi...skus si rpedstavit, ako sa kazde rano, medzi siedmou a osmou strhne neromalny hurhaj pod nasimi oknami, lebo stence idu dos koly a potrebuju sa ponahanat, pokecat, pohojdat prave pod nasimi oknami. je to fajn :D hlavne ak nas o siestej zobudia "smetari", podari sa ti este fajne zaspat a ....potom...stence :D

Nick povedal(a)...

Hehe, hen aky nervozny ujo zneho vyklul :) to as mi ale hovori ked nemam okno k hojdackam :)) hehe

Reed, nez som zacal citat, cakal som nieco o tom uvolneni v elektricke ;)

germa povedal(a)...

pecosita, veľmi dobre poznám, tiež som bývala v paneláku a hlavne ľutovala susedov, ktorí robievali na smeny. Skús sa vyspať v takom hluku!

hroch povedal(a)...

reed, si sa scomingoutoval ako "zly stary ujo". prid niekedy v nedelne popoludnie k nam a vypocuj si hudobnu produkciu Salezianov a ich dni otvorenych dveri, ktora sa nesie nad celym sidliskom. su vzdusnou ciarou 50 metrov od nas a my sme vysoko, pocujeme ich nerusene... co by som dal za jaciace stence...

hroch povedal(a)...

a inac, ad nick: ake uvolnenie? :)

Anonymný povedal(a)...

Nastastie som stence nikdy nezazila, za to holubov ano (a tym dohovaranie nepomohlo - asi ako stencom:)))

Charlotte povedal(a)...

Aj tak si myslim, ze tie deti chodia pod nase okna akoze za skolu. Chyba im napaditost. Ked sme my boli "mali", tak sme si chodili do baru sadnut a nie na hojdacky. Ach, kam toto speje :)

hroch povedal(a)...

charlotte, oni to asi zobrali doslovne. su to zaskolaci za skolou :)

Sly Boots povedal(a)...

Dieta je jedna z mala veci, ktorej mi nebude luto, ked ju hodim do kanala. :)

Sly Boots povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.
hroch povedal(a)...

sly, desis ma :)

Anonymný povedal(a)...

sly - plne súhlasím
reed - už v úvode si sa sekol. štence vôbec nie sú nevinné ... lebo ak si to myslíš, tak si naivný :)

Anonymný povedal(a)...

teeeeda...

3/4 povedal(a)...

to su problemy... tsts
Pod mojim oknom sa nieco stavia. Minule tam bol taky stroj... no robil lokalne zemetrasenie. A to byvam na 12.
O 7:00 rano. Za 10 minut mi to posunulo postel o pol metra.

Reed povedal(a)...

gloomy: ja som napisal, ze dufam, ze su nevinne! a to je rozdiel ;)

sly: dufam, ze myslis diétu!

hroch: saleziani? sak to musi byt anjelska hudba. ako v nebi, ako v nebi, kámo :))

germa: samozrejme, ze nesu. ziapu ako taki oni. minule po sebe take dve dievcence - asi devatrocne - vykrikovali, citujem: "bodaj by si sa zase tak ozrala, ze budes grnat ako pica" a to co jej na to povedala ta druha radsej ani nebudem citovat :(

hroch povedal(a)...

reed, ak to je hudba ako v nebi, tak stem ist do pekla. fakt. lebo tam bude pokojnejsie...

Anonymný povedal(a)...

radšej štence, než mladého pána stavajúceho nad nami podkrovnú haciendu. Buch,buch,buch!!! Každé ráno, na obed, i neskoro poobede. Niekoľko mesiacov som si privykala na nezvyčajný lomoz nad hlavou a očami spevňovala múry...spadne-nespadne?

Pecosita povedal(a)...

my sme v predoslom byte mali vedla takeho suseda, co ROK prerabal kupelnu....najlepsie bolo, ked zacal obrusovat steny den rped mojou statnicou z angliny ;)))

Marián Križovenský povedal(a)...

pecosita: my máme teraz suseda, ktorý už tretí rok (!) prerába byt a keď som v nedeľu naobed nepočul pre vŕtanie vlastného syna z 1 m, išiel som požiadať suseda, aby aspoň v nedeľu prestal robiť hluk. Uprostred vety mi pribuchol dvere pred nosom...

Pecosita povedal(a)...

tak to je drzan drzy...tomu by som asi dala psie hovienko pod rohozku ;))