sobota 29. júla 2006

Cestovná horúčka

Paprika, tričká, nohavice, plavky, okuliare, šampón, mydlo, uhorky, holiaci strojček, papuče, pyžma, šľapky, deka, boxerky.. Áá, telefón... Zubná pasta, zubné kefka, hrebeň, gél, kondómy, ponožky, opaľovacie mlieko, hmm, mám všetko? Preboha a čo tam robia uhorky?

Mám rád celkom saponátne nápady. Rozhodol som sa (resp. som bol zavolaný Valachmi), že pôjdem na krátku dovolenku k ďalekému moru za sýkorkami! Zanechávam tu svoju izbietku a zvyšok štvorkáčov v nedotknutom stave. Dávajte teda na nich pozor, nech nerobia žiadne hlúposti. A veď, ja sa snáď vrátim. Alebo si nájdem dákeho dobrého Chorváta a ... pokračovanie príbehu snáď o týždeň.

18 komentárov:

Reed povedal(a)...

pyžma? okay, cez toto slovo sa dokážem preniesť. ale... kondómy? kondómy?! vieš, na čo sa tie používajú? aha, tak potom, nickuša, na kieho oného ti budú? :))
a to si píš, že budeme robiť hlúposti :P

Reed povedal(a)...

ozaj a ešte slovo na rozlúčku... DOPI :))

Nick povedal(a)...

Pyzma je uchvatne slovo, byvala kolegyna to pouzivala stale a strasne som to mal rad ked to povedala :) take seksovne to je ;))

Dopi :)

Stephen Woolf povedal(a)...

nicky, dufam, že bereš tie s prichutou whisky ... a uži si to :)

Nick povedal(a)...

Lolek, tak som tie uhorky znova pribalil :)) dakujem

Stephen, nie, tie nechavam na specialnu prilezitost :)) pre seba :))

Pecosita povedal(a)...

ty provokater otrasny!! a co my chudaci, co sa asi na dovcu nedostaneme? ha? ;)dufam,ze si mi nezhabal moju zasobu kondomov, aha, tie su to male, bo su "len" normal ;)

dopi

maTilda povedal(a)...

reed - kondomy sa beru vzdy, musia byt v tzv. pohotovostnej sade. Nevadi, ak sa nepouziju na vec na to urcenu. Niky to ale uz krasne podvedomo vysperkoval- prvym spontannym zabalenym uhoriek tomu dal jasny smer. Nevadi ak sa nepouziju na zivy pulzujuci kus, vzdy je treba mat po ruke nieco sa co idu minimalne natiahnut a stiahnut :)..mozno uz len pre ten pocit.. ;)

inak peknu dovolenku, my co budeme sediet v robote bude ticho temer zavidiet..
sorry za ujetu reakciu ale po 3,5 hodinach spanku ina nejde - za oknami mam suseda, ktory od 7:00 pili dake kusy dreva na cirkularke a nevyzera ze prestane. HROZNY ZVUK!!! Ide ma urvat.

Anonymný povedal(a)...

tiez si myslim, ze kondomy sa daju pouzit na vselico - napriklad, aby fotak ci mobil ostali vo vode suche :DD
Urcite si ich zober.
Prave skuhram, ze sa mi nechce cestovat na dovolenku, ze to je daleko, posli mi trosku svojho dovolenkoveho nadsenia, aby sa mi lepsie soferovalo.

Charlotte povedal(a)...

Ja zase az po funuse, klasa :)
Nickie, uzi si dovcu, zbal nejaku peknu sykorku (nezabudni urobit v noci foto) a samozrejme dones nam nejake darceky, to mame radi ;)))

DOPI :)

Pecosita povedal(a)...

ano!!!darceky!!!!

ostrovanka povedal(a)...

tesim sa..teda, nie ze ides prec,a le ze sa vratis a volaco uplne najsuper napises :) nemusi byt o kondomch, staci aj bez nich :)))

hroch povedal(a)...

saponatne napady sa ti dobre realizuju, nicky, ked nie si viazany pevnym pracovnym casom a potrebou vyziadat si dovolenku niekolko tyzdnov vopred. tak sa tam nepripec, v tom chorvatsku...

Pecosita povedal(a)...

este by sa vratil pripeceny, to nee :D

Reed povedal(a)...

vratil pripeceny? ved to on uz je, nee?

hroch povedal(a)...

hm... tak to bude doma galiba, ked si toto precita :)

Reed povedal(a)...

hroch: si to vyzehlim polievanim bonsaja :)

Nick povedal(a)...

Ja vam dam takeho pripeceneho ze az :))

Reed povedal(a)...

len to nie! ty nam stacis :)))