pondelok 31. júla 2006

Zastávkar a iné omyly

Opäť som sa raz stretla s jedným známym, ktorého radšej nevidieť a ako skonštatovala Pecosita "raz za rok sa s ním stretneš a potom pól roka nadávaš". Tento raz to dopadlo nejako lepšie. Možno to bolo tým, že som bola s kamarátkou Katkou alebo tým, že som si povedala, že budem k nemu tento raz nejako milšia alebo...už neviem.

Pre objasnenie situácie, známeho nazvime zastavkár. Hneď vysvetlím prečo. Keď sme sa raz vybrali na takú poloromantickú prechádzku do mesta a k Dunaju...uhuhuuú, na spiatočnej ceste sa z neho vykľul taký veľký džentlmen, že som takmer dýchať prestala. Nakoľko bol autom, som nejako ja krava sprostá očakávala, že hoci to má od ruky, ale vzhľadom na ráz walkingu, by ma mohol aj domov hodiť. Aj som si u neho v aute nechala veci zo zištných dôvodov, ale samozrejme že som zahrala slušne vychovanú dievčinu, ktorá je pripravená ísť domov autobusom...chachachaaaaaá...zádrhel bol len v tom, že to tak naozaj bolo. Fúha...dávno ma nič tak nezaskočilo ako táto reakcia. Samozrejme, že som na sebe nedala nič znať, šak som nejaká herečka, a vybrala sa na zástavku, zatiaľ čo si pánko uháňal domov na svojom tátošovi...

Už máte predstavu, prečo svojho známeho volám zastavkár a teraz k veci, čo som tým chcela povedať. Po prekvapivo príjemnom posedení v meste, si vykračujeme domov a vtom sa ohlási sms. Prekvapenie číslo dva tohto večera. Šak posúďte:

"Zajtra mozme ist ak milka nedonese marhule na 13:40 autobus do hlohovca. Keby simal cas mohol by si kupit tu zehlicku do obeda."

Tak neviem, či kúpili žehličku, čo je s marhuľami a či išli na bus a asi sa to už ani nedozviem.

A aby som nezabudla, ozval sa Nick. Zdá sa že zabudol ako sa balia sýkorky, ale zase sa popri tom naučil niečo z dadaizmu alebo čo to je. Treba prečítať viackrát :)

"Dobro dosli :-) akcny den, bojime sa dalsich. Prisadol si k nam talian, ze kolko je hodin a az sa spytal ci sme gays :-) a potom sa predstavil, sme ho oddrbali tak ze sme sa mu nepredstavili, lebo sme mu nerozumeli a talian odisiel :-) bol desny, robil tu snuru na deke."

4 komentáre:

Reed povedal(a)...

tak oni mu nerozumeli! a ako potom vedeli, ze sa ich pyta, ci su gays :))
zastavkar je out. marhule by som si dal, napis naspat, ze ak milka dake doniesla, nach nam poslu tiez :D

Stephen Woolf povedal(a)...

tak teraz mám okomentovať zástavkara, či nicka?

Anonymný povedal(a)...

ten zastavkar musel byt poriadne gepeto :) takych ludi vazne milujem ;) ja napriklad vzdy z akcii rozvazam kamaratov do vsetkych koncin blavy a som rad, ze s nimi mozem takym sposobom este chvilu pobudnut a pokecat. cim dalej byvaju, tym to je po tejto stranke lepsie ;) ak sa tak strasne ponahla, nechapem preco potom zabija cas poloromantickymi prechadzkami a ak mu bolo zatazko slecnu, s ktorou stravil prijemnu prechadzku, odviezt domov, tak to musel byt fakt neandertalec :) a ak bol drzgros a chcel uz tak strasne usetrit, nerozumiem potom, preco vramci kolegiality a spolupatricnosti neprisiel tiez autobusom alebo elektrickou, aby sa takto v konecnom dosledku neznemoznil a neukazal svoju prizemnu malost ;)

no nic.. len mi to nedalo nezareagovat.. :)

Ranya Dilah povedal(a)...

len ma tak napadlo, že podobne to robím aj ja..hrám formu, že ako šak ja môôôôôôôžem aj na zastávku ísť....o to viac som v šoku, keď ma tam nejaký známy naozaj pošle...:) Oddnes v diskusiách pod iným menom...:)