pondelok 25. júna 2007

Naozaj...

... je desné nudiť sa v práci, keď rátate minúty do konca pracovnej doby pri predstave voľného večera. Je ešte len pondelok a ja sa ešte len hodinu tvárim, že niečo robím. Hodinu preto, lebo doteraz robota bola. A keď nebola robota, bol obed. A keď nebol obed a ani robota, boli aspoň maily, ktoré už nie sú.

... sa mi nechce čítať ďalší kontrakt na dielo a vymýšľať nejaký nezmyselný koment len, aby som niečo povedal a bolo jasné, že robím aj ich agendu, nielen svoju, že celá táto šaráda má zmysel. Keby nebolo tých diét, tak ďalšie predstavenia zmetiem zo stola.

... by už mohlo prestať pršať. Zase mi bude stačiť trojminutová chôdza na zastávku autobusu, aby mi následne po päťnástich minútach v ľudským dychom vykúrenom povoze zmizli z gatí puky a vlasy sa nepoddajne zvlnili. Hm, Monika v subtrópoch sa môže schovať! Už len harfu do ruky, svätožiaru nad gebuľu, plahotku cez korpus a môžem ísť...

... už nemá zmysel prehladávať internet a dúfať v inšpiráciu. Obkladačky, podlahy, dvere, sanita, kuchynské linky. Aké je citoslovce jebnutia? Jeb... Nemám rád, keď sa niečo naťahuje. „Bude to úžasné, keď budeme mať už ten byt a budeme vyberať kuchyňu a podlahy. To už bude potom malina...“ Aááárgh! Neznášam maliny. A tieto dozrievajú sakra pomaly. (Akákoľvek súvislosť s touto, je čisto náhodná. Fakt!)

... sa nemusím po hodinovom behu a následnej sprche trepať na druhú stranu Mainu, aby som zistil, že lososa mi škrtli z menu, a potom sa trepať do Sachsenhausenu, lebo som tam videl vysvietené logo mekdonaldu (áno, pripravený zhrešiť a vypáliť si vnútornosti dákym fišom s hranolkami), aby som následne zistil, že to bola len reklama a aj napriek tomu, že som sledoval šípku na nej zobrazenú, ani po 15 minútach svižnej chôdze som sa stále nedostavil k fastfood-ovému žriedlu. Basomti! Nazostalo iné, ako si to svižnou chôdzou prejsť k najbližšej (ale napriek tomu ďalekej) stanici Sbahn-u a nechať sa zviesť... na junkfood do mesta.

... chcem sedieť v autobuse z letiska do Bratislavy, naštartovať Jacka, zhodiť vak pri posteľ, v ktorej bude podriemkavať Nick.

... chcem, aby už bola sobota a projekt na kuchyňu a obkladačky, umyvadlá, vane a iný sajrajt tiež.

... mám rád veci uzavreté, jasné a definované.

... chcem napísať úplne obludný, negatívny, stresujúci a vnútorný pokoj sťažujúci článok... ale zrazu zase začnú chodiť maily a „Bude to ok :D Nechcem nič prevratné, veď to vieš... Prevratné už mám.“ No, a potom sa ešte skúste sťažovať!

... sa to nedá :)))

21 komentárov:

hroch povedal(a)...

reed, nehnevaj ma, ja si tiez hovorim, ze ked uz budem vyberat kachlicky, tak som uz v tej dobrej faze... nekaz mi iluzie! :)

Lev bez hrivy povedal(a)...

Nechces nic prevratne? Nechces nic mimoriadne? Tak sa vyhybaj Lemuelovi... :-)

Anonymný povedal(a)...

Spravne. Vystihol si to. Nestazuj sa. :-)

Anonymný povedal(a)...

Mna by od tolkej nudy asi drblo. Ocenujem, ze si nazive.

FanaticGay povedal(a)...

obecne som sa napriek snahe o uplne obludny, nagativny....članok usmieval cely cas pocas citania. Ale to je uz ten moj "jeb"
:)
Kedy mu uz prestanes occhadzat na tyzdnovky?

Pecosita povedal(a)...

ta fakt ako robotnik ;) ze tyzdnovky :)

Nick povedal(a)...

Ako nie je nic horsie ako zariadit byt ... aaa, ono sa to zda, ale to musi ladit s tym, to s tym atd.. no snad to prezijeme a uvidite na kolaudacii dakedy aj vysledok :D

A Fanatic, prestane az dakedy v oktobri... tyzdnovkar :)

Nick povedal(a)...

Hroch, tak to ver ze to najtazsie ta este len caka :))

FanaticGay povedal(a)...

Pre mna najtazsia bola rekonstrukcia (zatial stale len ciastocna :) vsetci ti elektrikari, stierkari, murari... A vsade ten bordel stale to bolo len horsie. Ked vsetci konecne vypadli a my sme s kyblami, cistiacimi prostriedkami svedskymi handrami, ryzakmi a mokrymi otlacenymi kolenami, vsetko drhli a umyvali a lestili a surovali, to uz bolo lepsie. No a potom, ked sme nakupovali nabytok tak to uz bola uplna malina. :) Az na to blbe sedenie v obyvacke, vsetky sedacky co su okolo dostat su otrasne gyce a este su aj nepohodlne. Stale som zvysoval ciastku, ktoru som ochotny vrazit do pohodlneho sedenia a nakoniec sme zohnali presne to co splnalo predstavu a stalo to 12 litrov :o)

germa povedal(a)...

reed + nick - máte najkrajšie problémy, aké existujú - zariaďovať si hniezdočko lásky :)

Reed povedal(a)...

germa: prve co mi napadlo bolo "doupě neřesti" :)))

fg: ale to nie su tyzdnovky. to su dvojtyzdnovky :P a cez leto mam pauzu, takze je to v poho ;)

decka, zase prsi a je asi len 14 stupnov ci co. posielam vam to tam... :P

germa povedal(a)...

konečne dážď :)

hroch povedal(a)...

nick, no ja som si to ulahcil a angazoval architekta :)

Ranya Dilah povedal(a)...

Ty Topoľčanec....že pri posteľ.....k posteli!!!!!! :)

Inak, nezdáš sa mi, že by ti tam bolo až tak zle - buď rád, že ti neprdí Nick do postele a užívaj si voľnosti. :)

Just kidding.

Reed povedal(a)...

to nielen v topolcanoch tak hovoria :)))
ba, zajtra bude ukrutne. nick ma dovolenku a ja budem visiet na gmaile sam. aspon keby nam gtalk neblokovali, huncuti akisi...

just writing.

FanaticGay povedal(a)...

no tak ti poslem nejaky pekny obrazok nech nie si smutny...

Reed povedal(a)...

fg: este stale nic neprislo :P

FanaticGay povedal(a)...

no nejaky si nedockavy... uz islo ;)

Reed povedal(a)...

fg: mi to zaradilo do spamu :P

FanaticGay povedal(a)...

che che to ti dalo dobre

Martin povedal(a)...

Zariadujete "doupě neřesti"? Aj my budeme! Mozno o 5 rokov! haha